Acces email
0242336017
Fax. 0242336164
primaria@primariagradistea.ro
Login
Sign Up
Acasa
Despre UAT
Legislatie
Conducere
Lista persoanelor din conducere
Agenda conducerii
Organizare
Regulament de organizare si functionare
Organigrama
Lista si datele de contact ale institutiilor subordonate
Guvernanta corporativa a intreprinderilor publice
Cariera | Concursuri | Locuri de munca
Resurse umane -cf. Legii nr. 153/2017
Programe si strategii
Rapoarte si studii
Rapoarte
Studii
Proiecte
Ciclism prin Gradistea
Galerie foto
Codul de etica
Informatii
Solicitare informatii. Legislatie
Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionate de institutie
Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
Buget din toate sursele de venituri
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Situatia anuala a finantarilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fara scop patrimonial
Bilanturi contabile
Achizitii publice
Programul anual al achizitiilor publice
Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 de euro, conform anexei
Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (începând cu anul 2015)
Invitatii de participare achizitii
Procedura de achiziție publică a unei finanțări rambursabile interne, în valoare de 1.000.000
Documentele privind executia contractelor
Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
Declaratii de avere si de interese
Comisia paritara
Protectia datelor cu caracter personal
Transparenta
Proiecte de acte normative aflate in consultare publica
Formular pentru colectarea de propuneri, opinii si recomandari
Registrul pentru consemnarea si analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandarilor
Dezbateri publice
Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
Proiecte de acte normative adoptate (Hotarari)
Anunturi
Sedinte publice
Minute
Rapoarte de aplicare a Legii nr.52/2003
Persoana responsabila pentru relatia cu societatea civila
Registrul asociatiilor, fundatiilor si federatiilor luate in evidenta de institutie
Integritate
Cod etic/deontologic/de conduită
Lista cuprinzând cadourile primite
Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
Planul de integritate al instituției
Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
Situația incidentelor de integritate
Studii/ Cercetări/ Ghiduri/ Materiale informative relevante
Compartimente
Asistenta sociala
Starea Civila
Registru agricol
Cadastru/ Urbansim
NOMENCLATOR STRADAL
Formulare urbanism
Anunturi cadastru | urbanism
Monitorul oficial local
1.STATUTUL UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
2.REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
3.HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
Hotarari Consiliu Local
Registrul pentru evidenta proiectelor de hotarâri transmise spre adoptare Consiliului Local
Registrul pentru evidenta hotarârilor Consiliului Local al Comunei
4.DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
Registrul pentru evidenta proiectelor de dispozitii ale primarului Comunei
Registrul pentru evidența dispozițiilor emise de Primarul comunei
5.DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
Buget din toate sursele de venituri
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Bilanturi contabile
6.ALTE DOCUMENTE
Obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris de secretarul general al Comunei Gradistea
Informații din oficiu asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de Consiliul local al comunei Gradistea
Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanți la ședinele publice
Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local al comunei Gradistea
Alte documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoștință publică
Alte documente a căror aducere la cunoștință publică se apreciază ca fiind oportună și necesară
Disp, Proiecte disp, Hotarari generate prin registre
Dispozitii M.O.L.
Proiecte de dispozitii M.O.L.
Hotarari M.O.L.
Proiecte de hotarari M.O.L.
Registrului privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza Hotărârile Consiliului local al comunei / Dispozițiile emise de Primarul comunei
Registrului pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor Consililui local al comunei și Dispozițiilor cu caracter normativ emise de Primarul comunei
Alegeri
Alegeri Locale
Alegeri Nationale
Contact
Datele de contact ale autoritatii
Relatii cu presa
Programul de functionare
Programul de audiente
Petitii
Sunteți aici:
Acasa
Monitorul oficial local
3.HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
Hotarari Consiliu Local
Primaria
5. DOCUMENTE ȘI INFORMAȚII FINANCIARE
5. DOCUMENTE ȘI INFORMAȚII FINANCIARE
5.1 Buget din toate sursele de venituri
( 0 Documente )
5.2 Bilanturi contabile
( 0 Documente )
Cauta document
Alege categoria
Primaria
.
|_
1.STATUTUL COMUNEI
.
|_
2.REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
. .
|_
a. 2.1. REGULAMENTUL CUPRINZÂND MĂSURILE METODOLOGICE, ORGANIZATORICE, TERMENELE ȘI CIRCULAȚIA PROIECTELOR DE HOTĂRÂRI ALE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
. .
|_
b. 2.2. REGULAMENTUL CUPRINZÂND MĂSURILE METODOLOGICE, ORGANIZATORICE, TERMENELE ȘI CIRCULAȚIA PROIECTELOR DE DISPOZIȚII ALE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
.
|_
3.HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
. .
|_
2022
. .
|_
Hotarari2023
. .
|_
Hotarari2024
.
|_
4. DISPOZIȚIILE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
. .
|_
2022
. .
|_
Dispozitii2023
. .
|_
Dispozitii2024
.
|_
5. DOCUMENTE ȘI INFORMAȚII FINANCIARE
. .
|_
5.1 Buget din toate sursele de venituri
. .
|_
5.2 Bilanturi contabile
.
|_
6. ALTE DOCUMENTE
. .
|_
6.1. Obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris de secretarul general al Comunei
. .
|_
6.2. Informații din oficiu asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de Consiliul local al comunei
. .
|_
6.3. Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanți la ședinele publice
. . .
|_
2023
. . .
|_
2024
. .
|_
6.4. Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local al comunei
. . .
|_
2022
. . .
|_
PV2023
. . .
|_
PV2024
. .
|_
6.5. Declaratii de casatorie
. . .
|_
Casatorie2023
. . .
|_
Casatorie2024
Cariera | Concursuri
.
|_
Anunturi concursuri
. .
|_
2022
. .
|_
2023
. .
|_
2024
.
|_
Rezultate concursuri
. .
|_
2022
. .
|_
2023
. .
|_
2024
Registrul agricol
.
|_
2024
.
|_
2023
.
|_
Modele cereri, declaratii, formulare
Cadastru, urbanism
.
|_
2023
.
|_
2024
Alegeri Locale
.
|_
2024
Alegeri nationale
.
|_
2024
Monitorul oficial local
Primaria (386)
.
|_
1.STATUTUL COMUNEI (1)
.
|_
2.REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE (0)
. .
|_
a. 2.1. REGULAMENTUL CUPRINZÂND MĂSURILE METODOLOGICE, ORGANIZATORICE, TERMENELE ȘI CIRCULAȚIA PROIECTELOR DE HOTĂRÂRI ALE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE (0)
. .
|_
b. 2.2. REGULAMENTUL CUPRINZÂND MĂSURILE METODOLOGICE, ORGANIZATORICE, TERMENELE ȘI CIRCULAȚIA PROIECTELOR DE DISPOZIȚII ALE AUTORITĂȚII EXECUTIVE (0)
.
|_
3.HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE (308)
. .
|_
2022 (117)
. .
|_
Hotarari2023 (108)
. .
|_
Hotarari2024 (83)
.
|_
4. DISPOZIȚIILE AUTORITĂȚII EXECUTIVE (18)
. .
|_
2022 (5)
. .
|_
Dispozitii2023 (9)
. .
|_
Dispozitii2024 (4)
.
|_
5. DOCUMENTE ȘI INFORMAȚII FINANCIARE (0)
. .
|_
5.1 Buget din toate sursele de venituri (0)
. .
|_
5.2 Bilanturi contabile (0)
.
|_
6. ALTE DOCUMENTE (59)
. .
|_
6.1. Obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris de secretarul general al Comunei (0)
. .
|_
6.2. Informații din oficiu asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de Consiliul local al comunei (1)
. .
|_
6.3. Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanți la ședinele publice (13)
. . .
|_
2023 (11)
. . .
|_
2024 (2)
. .
|_
6.4. Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local al comunei (44)
. . .
|_
2022 (13)
. . .
|_
PV2023 (18)
. . .
|_
PV2024 (13)
. .
|_
6.5. Declaratii de casatorie (1)
. . .
|_
Casatorie2023 (1)
. . .
|_
Casatorie2024 (0)
Arhiva Hotarari
Hotarari 2022
Hotarari 2021
Hotarari 2020
Hotarari 2019
Hotarari 2018
Hotarari 2017
Hotarari 2016
Hotarari 2015
Hotarari 2014
Hotarari 2013
Hotarari 2012
Arhiva dispozitii
Dispozițiile cu caracter normativ emise de Primarul comunei
Arhiva Bilant
Bilant 2014
Bilant 2013
Bilant 2011-2014
Meniu
Acasa
Despre UAT
Legislatie
Conducere
Lista persoanelor din conducere
Agenda conducerii
Organizare
Regulament de organizare si functionare
Organigrama
Lista si datele de contact ale institutiilor subordonate
Guvernanta corporativa a intreprinderilor publice
Cariera | Concursuri | Locuri de munca
Resurse umane -cf. Legii nr. 153/2017
Programe si strategii
Rapoarte si studii
Rapoarte
Studii
Proiecte
Ciclism prin Gradistea
Galerie foto
Codul de etica
Informatii
Solicitare informatii. Legislatie
Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionate de institutie
Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
Buget din toate sursele de venituri
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Situatia anuala a finantarilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fara scop patrimonial
Bilanturi contabile
Achizitii publice
Programul anual al achizitiilor publice
Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 de euro, conform anexei
Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (începând cu anul 2015)
Invitatii de participare achizitii
Procedura de achiziție publică a unei finanțări rambursabile interne, în valoare de 1.000.000
Documentele privind executia contractelor
Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
Declaratii de avere si de interese
Comisia paritara
Protectia datelor cu caracter personal
Transparenta
Proiecte de acte normative aflate in consultare publica
Formular pentru colectarea de propuneri, opinii si recomandari
Registrul pentru consemnarea si analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandarilor
Dezbateri publice
Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
Proiecte de acte normative adoptate (Hotarari)
Anunturi
Sedinte publice
Minute
Rapoarte de aplicare a Legii nr.52/2003
Persoana responsabila pentru relatia cu societatea civila
Registrul asociatiilor, fundatiilor si federatiilor luate in evidenta de institutie
Integritate
Cod etic/deontologic/de conduită
Lista cuprinzând cadourile primite
Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
Planul de integritate al instituției
Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
Situația incidentelor de integritate
Studii/ Cercetări/ Ghiduri/ Materiale informative relevante
Compartimente
Asistenta sociala
Starea Civila
Registru agricol
Cadastru/ Urbansim
NOMENCLATOR STRADAL
Formulare urbanism
Anunturi cadastru | urbanism
Monitorul oficial local
1.STATUTUL UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE
2.REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
3.HOTĂRÂRILE AUTORITĂŢII DELIBERATIVE
Hotarari Consiliu Local
Registrul pentru evidenta proiectelor de hotarâri transmise spre adoptare Consiliului Local
Registrul pentru evidenta hotarârilor Consiliului Local al Comunei
4.DISPOZIŢIILE AUTORITĂŢII EXECUTIVE
Registrul pentru evidenta proiectelor de dispozitii ale primarului Comunei
Registrul pentru evidența dispozițiilor emise de Primarul comunei
5.DOCUMENTE ŞI INFORMAŢII FINANCIARE
Buget din toate sursele de venituri
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Bilanturi contabile
6.ALTE DOCUMENTE
Obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris de secretarul general al Comunei Gradistea
Informații din oficiu asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de Consiliul local al comunei Gradistea
Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanți la ședinele publice
Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local al comunei Gradistea
Alte documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoștință publică
Alte documente a căror aducere la cunoștință publică se apreciază ca fiind oportună și necesară
Disp, Proiecte disp, Hotarari generate prin registre
Dispozitii M.O.L.
Proiecte de dispozitii M.O.L.
Hotarari M.O.L.
Proiecte de hotarari M.O.L.
Registrului privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza Hotărârile Consiliului local al comunei / Dispozițiile emise de Primarul comunei
Registrului pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor Consililui local al comunei și Dispozițiilor cu caracter normativ emise de Primarul comunei
Alegeri
Alegeri Locale
Alegeri Nationale
Contact
Datele de contact ale autoritatii
Relatii cu presa
Programul de functionare
Programul de audiente
Petitii
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility